POLL: Imago, ook een zaak van ondernemers?

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 LinkedIn 0 Google+ 0 Email -- 0 Flares ×

Het imago van de sector was lang in handen van het collectieve (met name: het Productschap Tuinbouw). Maar de kaarten zijn geschud. De collectiviteit is veranderd. Daarom zouden individuele bedrijven – productiebedrijven en toeleveranciers – meer hun best doen voor het imago van de sector, en er actief in moeten investeren.

Daarom zijn we benieuwd naar je reactie op deze stelling:

Werken aan het imago van de tuinbouw is een taak van zowel individuele bedrijven als van brancheorganisaties

Bekijk resultaten

Laden ... Laden ...
0 Flares Twitter 0 Facebook 0 LinkedIn 0 Google+ 0 Email -- 0 Flares ×
Tuinbouwverhalen

Author: Tuinbouwverhalen

Deel dit bericht
0 Flares Twitter 0 Facebook 0 LinkedIn 0 Google+ 0 Email -- 0 Flares ×